Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




14.04.2011

Jeg har fått pakke :)


Se hva jeg fikk i posten !!!

Et kjempeskjønt påske-egg !

Jeg var den heldige som ble trukket ut til å få en overraskelse
siden jeg var med å bidrog med
innlegg på :

Gammeldags lørdag hos lenemoras.

























TUSEN TAKK LENE !!




Jeg er SÅÅÅÅÅ glad....


Håper alle får en strålende dag!

Klem Anne Lise :)))

3 kommentarer:

  1. Nydelig egg. :)
    Gratulerer!
    ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig at du likte gaven!

    God påske til deg og familien!

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Gratulerer !
    Så heldig du var.
    Egget er jo bare nydelig :)

    Ha en fin kveld.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett