Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




01.06.2011

Gammelt, men nytt for meg :)

I går var det aksjonsdag på skolen til yngstemann, det var kafe, utlodning, underholdning, loppe-salg,
og masse folk !!
I tillegg kom sola frem etter mange dagers fravær, så det ble en flott ettermiddag.
Der fant jeg disse nydelige Hollandske tallerkner,


Å jeg syns de var så fine, bare måtte ha dem :)
Fire skjønne motiv.

kan du lese mer om disse, og lignende produkter.
#
Lurer på om jeg gjorde et "kupp" ????

Klem Anne Lise:))

3 kommentarer:

  1. Kan se slik ut ja. Går nok for 200,- pr. stk. på auksjon.

    SvarSlett
  2. Tallerknene var i alle fall kjempefine.
    Koselige motiver og fine farger. Blått og hvitt blir liksom aldri feil !
    Klem:)

    SvarSlett