Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




16.06.2011

Noe oransje ???

Den søte bloggen sukkertoyforoyet, har en utfordring om å vise noe orange.
Ikke veldig mye av det her, men to hekla duker fra besta,
og akkurat nå de flotte liljene i min hage, så noe er det.

De to tog-sparebøssene fikk guttene mine av ei tante til bursdagene
sine, da de var 2 og 5 år,
syns de er herlige :))

HER 
finner du mer oransje!

Klem Anne Lise.

5 kommentarer:

  1. Jeg liker orange jeg og har faktisk litt i den ene stua.
    Tror jamen jeg skal ta utfordringen og vise mine fargesprakende malerier.
    Søte sperebøsser. Koselig minne fra tante:)
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  2. Kan være fint med noen oransje detaljer syns jeg - og disse var søte :)
    Skal slenge meg på denne utfordringen jeg også!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja det er rart hvordan fargene kommer og går. Oransj var en farge som var utrolig populært da jeg var barn, og rommet mitt var oransj fra topp til tå. På samme periode var brun også inn, og mine foreldre dekorerte vegger og gulv med brune tepper og oransj mønstret tapet. Det var tider det!:) Liljer er nydelige blomster som dufter helt himmelsk!
    Takk for din hilsen hos meg, det er alltid like kjekt å få!:))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. Hei Lise,
    Husker godt den tiden da vi hadde mye oransje og brunt.
    Så flotte tog-sparebøssene er!
    Flott plass du kommer fra.
    Kjører nesten alltid om Eiken når vi skal til hytta vår i Åseral (unntatt noen ganger på vinterstid).
    Er så koselig rundt juletider med nissen i låvevinduet.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. Kjempefine orange saker. Togene var supersøte. :)

    SvarSlett