Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




21.06.2011

Vindus-ramme-tavle :)


Har endelig blitt ferdig med
min gamle vindus ramme.

Gosh å jeg liker den:)))))



Måtte bare "knipse" litt av
den ute, før den henges på
plass....
































Ekstra moro er det at dette har
vært  vindu i mitt
barndomshjem.
(bestefar som bygde huset i 1925)




For mange år siden, hadde jeg malt rammen bondeblå, og
den hang på veggen ute med nisser og julestæsj og var
orntli koselig julepynt :)


Nå har den, etter noen år på
loftet, fått "nytt liv"...























me like.....♥




til slutt - mine skjønne veggord................
Jeg vil også ønske dere nye følgere varmt velkommen til meg og mine hjertegleder, og tusen takk for de koselige hilsener dere legger igjen,setter utrolig stor pris på det !!!

Jeg har en liten give away på gang, så hvis du har lyst til å være med på den , kan du se HER

Ønsker alle en fin sommerdag!!

11 kommentarer:

  1. Rammen ble kjempefin!! Du er utrolig kreativ.
    Slik fantasi har ikke jeg. Men når man ser slikt blir laget, får man jo litt ideèr.

    Ønsker deg en fin tirsdag
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Så kul den er!
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Lekker!! Har for mange prosjekter på gang, alt som står i uteboden og skal bearbeides er på vent.. Men en dg kommer æ i mål! Problemet begynner å bli: hvor i huset har man plass?

    SvarSlett
  4. Så nydelig !
    Du er utrolig flink til å få alt til å se så delikat ut!
    Jeg så på stigen du har på terrassen også , skikkelig lekkert dandert:)
    Ha en fin dag videre.
    Klem fra Ingunn.
    PS. Det bildet du har av give awayen i sidefeltet,sier at siden ikke finnes....

    SvarSlett
  5. Den var råstilig! Vil ha slik. Har ikke liggende, men kanskje fyllingen har? Skal legge det på minne :).

    Gratulere med flott resultat :)

    SvarSlett
  6. Du er SÅ flink, Anne Lise<3
    klem fra Rita

    SvarSlett
  7. Wow, så fin den ble! Det der var en kjempegod idé som du ikke skal se bort fra at jeg tar med meg videre ;-)
    Klem

    SvarSlett
  8. Stilig! Enda bedre at den har en historie fra før også. :)

    SvarSlett
  9. Så fin rammen ble! Kjempe moro at den kommer fra barndomshjemmet ditt! At den har fulgt deg i så mange år!! :)

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  10. Rigtig flot blog du har, med nogle flotte billeder.
    Har tilføjet mig som fast følger.
    Ha´en god week-end.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  11. Så smart dette var! Det ble en veldig stilig og original tavle.

    SvarSlett