Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




27.06.2011

Zoom inn / Tilda og sommer ♥

Jepp, endelig min egen Tilda.

En pakke med alt innhold kjøpt inn,-så var det bare å sette i gang :))

Min egen herlige Tilda ferdig,


Eldstemann og meg var en tur i Dyreparken her om dagen,og mens vi satt å ventet på
"Den sorte dame", for å dra på "tokt", kom disse søte andungene opp på brygga.
De var veldig interesert i maten vår, og det "datt" jo ned noen smuler til dem......
 hos Petunia, klikk deg inn og se mange fine bilder.

Med et bilde av litt "Green gate"
vil jeg ønske dere alle en herlig sommer.
Nå er det ferie her i huset, så får bloggen også litt fri....

Sommerklem fra meg og Tilda.

PS: har en give-away hos meg, så hvis du har lyst til å være med kan du trykke HER
trekning 15.aug.

8 kommentarer:

  1. Så fin Tilda du har fått/laget deg :)
    Tenker det var godt å kunne sitte ned og vente litt på Den Sorte Dame, legge merke til noen små ting i en ellers så stor og travel park :)
    Ha en god uke!

    SvarSlett
  2. Så många härliga och fina bilder!
    Tilda är jättefin :)
    Ha en riktigt bra dag!

    SvarSlett
  3. Nydelige sommerbilder du viser! Det av endene var utrolig flott! Og så Green gate da! Helt supert!
    God sommer og gferie til deg og dine! -Margit-

    SvarSlett
  4. Fin Tilda!
    Du er så flink til alt mulig :)
    Så skjønne andunger ♥
    Lenge siden jeg har vært i dyreparken nå...
    GreenGate er bare så søtt.Jeg har fått litt forskjellig i gave og alt er like fint:)
    Ha en riktig god ferie . Håper solen skinner på dere :)
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  5. Så nydelig Tilda! Nesten spooky, jeg har det samme Tildastoffet i mitt innlegg i dag!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder!!! Flott Tildadukke også:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  7. Rigtig flotte billeder:)
    Ha´en god ferie.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  8. såååå fine tilda saker & green gate ting :D *sukk* og andungene da *smelte* skjønne :D

    SvarSlett