Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




09.10.2011

Høstferie...

Vi har vært på hytta vår denne uka .
Ny zink-bøtte til telys kom på plass, fra home and cottage
Hytta har hverken vann eller strøm, så vi tenner masse lys, noe som gjør det
lunt og koselig.


Det har regnet, blåst og vært tåke hele uka, bortsett fra lørdag, da var det nydelig sol-
- perfekt for far og eldstemann som var på elg jakt-
( de fikk to elg også!!)



Minstemann var på hytta og måtte ta det med ro, siden han gikk på pencillin pga bronkitt.
Begge pysene var også med.

Flinke pappa fikk foret og listet kjøkkenvinduer, og satt inn dør til soverom
mellom gamlehytta og vår hytte.
Det ble sååå fint !!!!!


En dag var guttene og jeg på besøk hos min lillesøster, da kom også May Brit, min andre søster,
vi koste oss med ferske rundstykker og kanelboller som lille-søs hadde bakt,
og langbordet på kjøkkenet ble etterhvert et stort hobby-bord.
Vi laget kort, pynta lys og hadde det bare kooos...♥
- jeg hadde glemt kameraet mitt på hytta :(
♥-men gode varme minner i hjertet-♥

Lille søster hadde pynta disse til meg, før vi kom, og to andre til May Brit
Takk til dere som legger koselige komentarer igjen hos meg,
og varmt velkommen til alle følgere.

Klem


5 kommentarer:

  1. For ei koseleg hytte!
    Her bles det og regnar i strie straumar..

    Ha vakker ny veke!

    SvarSlett
  2. Der var du endelig igjen:)) Har savna de koselige innleggene dine:) Skjønne bilder du har tatt fra ferien. Ser at Mille lysner i pelsen akkurat som Mia gjør: Tror de blir likere etter hvert som de blir større, bortsett fra ansiktet da:)
    Gleder meg til neste onsdag, håper vi får til en tur da:)Var SÅÅÅ koselig på torsdag:))
    Også håper jeg du får en fin uke med familien og hobbyene dine:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Det hørtes ut som en veldig koselig hyttetur og dag med søstrene dine. Koselig å være sammen sånn.
    Mamma og jeg pleier å ha de samme hobbyene, så vi koser oss sammen om de. Flott sinkbøtte til telys, det må være en grei gave å gi bort. koselig med hytte, det trenger ikke å være Strøm og vann. Jeg kjenner vær høst at jeg gjerne skulle hatt en hytte på fjellet, men det blir det nok ingenting av. Fjellet er flott på denne tiden. Kos deg videre, klem

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig hytte! :) Ønsker deg en flott uke :)

    SvarSlett
  5. Ser utrolig idyllisk ut!!! Herlig!!
    Likte telyseboksen!

    SvarSlett