Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




20.10.2011

Ny strikket puff + en fin Madonna :)

Endelig har jeg fått meg en strikka puff !

Fant en oppskrift på DROPS Design på nettet.
18 nøster Easy (ullgarn) pinne 15,
strikket med 3 tråder.
Fyll inni er 2 dundyner pakka inn i et laken ( samme farge som garnet)

En stor fin Madonna har også flyttet inn, vi fikk inn noen stk på butikken
jeg jobber bitte-litt, og jeg bare måtte ha en.....
*Me like*

Klem



11 kommentarer:

  1. Knalltøff puff!! Innholdet var jo også smart, godt funnet på!:)) Nydelig Madonna <3
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. Så tøff puff, elsket fargen på den og garnet så veldig fint ut :) kanskje jeg skulle prøve meg på en sånn en også, enda så treig jeg er til å strikke :P

    ha en fortsatt fin torsdagskveld!

    Klem Mari

    SvarSlett
  3. Å så fin!
    Må prøve ein slik ein vakker dag ;-)

    SvarSlett
  4. Råstilig puff!!! Må på "skal gjøre" lista mi :-)

    Elsker madonna-figurer:-)
    Har selv en nesten maken, men mindre.

    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  5. Den var flott og flott farge også! Praktisk å kunne oppbevare dyner på den måten, så får man frigjort skapplass til andre ting.

    SvarSlett
  6. Kjempefin pute, og en vakker madonna. :)

    SvarSlett
  7. Skulle virkelig ønske jeg var en tålmodig strikker. Den puffen var bare knallfin!
    God kveld til deg.
    klemmer

    SvarSlett
  8. Heia Anne Lise :)
    Den puffen ble kjempefin, tror jeg må prøve meg på en slik jeg med, å den Madonnaen var bare helt nydelig. hvilken butikk er det du jobber i skal tro ???

    Ønsker deg en fin morgendag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  9. Så fin puff!!! Tusen takk for tipset ;) Spørs om eg må strikke ein slik...

    Klem frå Sissel

    SvarSlett
  10. Stilig puff! Jeg holder også på med en, men den er heklet :)
    Ønsker deg en god helg!!
    Klem

    SvarSlett
  11. Kjempefin puff, de er bare så flotte. Har planer om en slik selv en dag........ :)

    SvarSlett