Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




31.12.2011

Nyttår !!!!


Nytt år med blanke ark og nye muligheter, og ønsker......
-at hjertet mitt må bli fylt med kjærlighet,
-at jeg kan være med på å gjøre en forskjell for noen som trenger det,
-at jeg får styrke, visdom og mot til å bli litt av den forandring i verden-som jeg ønsker å se...
GODT NYTTÅR ♥
Hjerte-klem
fra
 
 

2 kommentarer:

  1. Nydelig skrevet, æ ønsker dæ et riktig godt nyttår.

    Hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. My dear, I'd like to wish you and your dear family a so Happy and Wonderful New Year full of so much blessings and love! Thanks so much, my dear, for all the beautiful inspirations you share with all of us! Love all of them so much! Kisses, Rachel :))))))

    SvarSlett