Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




28.06.2012

I dag er det 17 år siden vår store skatt Benjamin 
kom hjem til oss.
Lykken som mamma kan neppe beskrives i ord.

Veien frem til denne dagen hadde gitt oss mange
utfordringer og nedturer,
men den 28.06.95 fikk vi denne lille skatten
på Fornebu kl 21 om kvelden.


Her , ca to år etterpå, hadde vi besøk av
den andre gutten som kom til Norge sammen
med Benjamin.
Joachim, som bor på Fjellhamar.

Joackim med sin pappa og Benjamin.

Her er guttene 7 år, og vi er på SSE
(Statens senter for epilepsi)

Benjamin fikk epilepsi i 6 års alder, så dette var første
gang på SSE, et opphold på 4 uker.
(-men han har vært der mange ganger etterpå
pga vanskelig epilepsi-)



Akkurat denne uka er Benjamin på tur sammen
med en gruppe flotte ungdommer, som er 
fungsjonshemmet/ utviklingshemmet.



Her er Gøril og Benjamin på avslutnings
fest på skolen, elevene hadde flott
rideoppvisning for foreldre, søsken og
andre gjester.


Dagen etter spilte klasse-bandet rocke-konsert,

En stolt mamma var selvfølgelig på plass:=))


GRATULERER GODE GUTTEN MIN.

Mammaklem <3

4 kommentarer:

  1. Å så liten han var da du fikk han, og så flott og stor han har blitt :) skjønner du er stolt av han. Våre var litt større da vi hentet de på Gardermoen for snart ti år siden :)

    SvarSlett
  2. Så koselig skrevet! Gratulerer så mye med dagen!
    Flink er han som kan spille i band!
    Klart du måtte være der og ta bilde!
    Ha det godt! -Margit-

    SvarSlett
  3. Mammahjertet er et stort hjerte, så flotte ting dere får gjort, både du og prinsen ;o) Og ringen på headingen din var bare utrolig lekker! Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med gutten din i går! Jeg kan tenke meg det var en flott dag da dere fikk ham, så etterlengtet. Så er det rart hvordan tiden går og hvordan det å ha barn gir oss både gleder og utfordringer, men mest gleder :))
    Så håper jeg du har gode dager min venn. Selv har jeg hatt ferie og vært helt av nett. Nydelig for kropp og sjel det , og livet går så smått litt oppover igjen. Jeg tenker på deg - og ønsker deg en nydelig helg min venn. god klem

    SvarSlett