Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




04.06.2012

Strikket tunika.

Håndarbeid er en STOR hjerteglede for meg.
Jeg har som regel et el fler prosjekt på gang
hele tida...
-og denne tunikaen er ny,- og til meg:)

Garn og oppskrift fra Drops.
har en utfordring om å lage noe til seg selv,
så dette er mitt bidrag.

kan du delta eller se andre
fine ideer- til deg selv-))
(eller andre:=))
Klem



4 kommentarer:

  1. Tøff tunika, anvendelig fin farge på den også:) Lykke til med utfordringen! klem

    SvarSlett
  2. Kjære deg, jeg har virkelig null peil på strikking og sånn (annet enn at jeg kan se når noe er fint - som denne!), men er i grunn innom for å si at jeg håper dagene lysner noe for deg...? Har tenkt så mye på deg, det skal du vite - og jeg håper nå at solen kommer mer og mer hos deg. Jeg ønsker deg en fin uke videre min venn. Mange klemmer til deg fra meg

    SvarSlett
  3. Heia Anne Lise, tusen takk for gode ord hos meg <3
    Herlighet så flink du er, kjempefin tunika du har strikket, likte veldig godt at den var litt lengre på sidene å veldig fin og rolig farge :)

    Ønsker deg ei fortsatt fin uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  4. Hei.
    Du er trukket ut som vinner av "Til meg selv" utfordringen til Pinnekroken, i kategorien strikk.
    Send oss adressen din på pinnekroken@hotmail.com , så sender vi premien til deg.

    Hilsen Eirin
    -Pinnekroken-

    SvarSlett