Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




04.07.2012

Friminutt NIB utfordring juli



For meg er det "friminutt" å sitte ned uten å gjøre noe som 
helst....

-dvs. gjøre det jeg har lyst til-

-som å slappe av i min Day-bed,-


-kose meg med frisk frukt-/
-lakke negler-


- strikke,-


- lese -

Dette er noe jeg koser meg med, når jeg 
har mine Friminutt :))

Hva gjør du i dine??


kan du delta, eller se hva mange 
andre gjør.

Klem








8 kommentarer:

  1. Herlig! Sånn kan godt mine friminutter være også.

    Ha ein fin sommer!

    Klem,

    SvarSlett
  2. eit herlig friminutt :) og woow for en deilig daybed!
    lucky you!

    ha en fin dag.

    henriette

    SvarSlett
  3. Fine friminutt hos deg, la meg som følger her! Ses hos meg?

    SvarSlett
  4. Å så mange skjønne friminutt du har :) sånne liker jeg også!! Håper du har gode dager min venn - tenker stadig på deg, men får ikke skrevet så mye til deg for tiden - det er sommer og jeg er lite på nett...men nå ønsker jeg deg en god helg jeg :) klem til deg!!

    SvarSlett
  5. Herlige bilder ... ikke fjernt fra det jeg gjør! Akkurat nå er det overskyet, men sitter ute og blogger på terrassen. Boken ligger ved siden av. Ha en super helg!

    Irene

    SvarSlett
  6. Heia Anne Lise, tusen takk for gode ord hos meg :)
    Herlig bidrag til utfordringen, kunne godt ha tatt meg et par frimiutt hos deg ja, så bare helt herlig ut den day-beden din :))

    Fortsatt fin helg til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  7. ååå herlig! Har du daybed også, det kunne jeg virkelig tenkt meg også. Krype sammen og lese og kose og strikke....rett og slett herlig!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  8. For et deilig sted å ta et friminutt!

    Lykke til i utfordringen!


    AW

    SvarSlett