Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




15.09.2012

Vinnere.....

Da har jeg hatt trekning på min 

give away:)

Først må jeg bare si tusen takk til alle som ville være med!
Kjempehyggelig, 58 kommentarer og 110 lodd !!
+ mange nye følgere,så velkommen til dere.
Håper både "gamle" og nye som følger bloggen min
finner noe som inspirerer og gleder hjertet <3


Ved hjelp av Random ble første tall ut nr 50,
du har vunnet løper+ putetrekk i lin :)

neste tall ble 3
du har vunnet sminkepung;)

Send adr til meg- så kommer pakke i posten !!

Klem



6 kommentarer:

  1. åh,så artig! Tusen takk:)!
    Jeg prøvde å sende melding til deg,men det gikk visst ikke. Har du en mail adresse jeg kan sende adressen min til?

    SvarSlett
    Svar
    1. mailen min ser du til venstre i bloggen;)

      Slett
  2. Gratulerer til de heldige! God kveld til deg Anne Lise:))

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til vinnerne! :)

    Tok en titt på innlegget under, og synes begge headerene dine var koselige. Skal jammen meg ta en tur innom fabelaktig og titte på de andre også.

    Natthilsen fra Huldra :)

    SvarSlett
  4. Å nei så gøy, og så flott premie! Gleder meg :)

    SvarSlett
  5. congratulation for the winner :) regards, Beata

    SvarSlett