Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




29.10.2012

Mer strikking...))


Enda en variant pulsvarmere med "blondekant"
De er strikket med Vivaldi +Alpakka/Drops
pinne 4,
og oppskrift fått av Hilde på Garnloftet

*Legg opp 28 m strikk 1omg rett
-strikk 24 m, 1 kast, 4 m rett, snu og strikk rett tilbake.
-strikk 25 m, 1 kast, 4 m rett, snu og strikk rett tilbake.
-strikk 26 m, 1 kast, 4 m rett, snu og strikk rett tilbake.
-strikk 27 m, 1 kast, 4 m rett
Fell 4 m - og strikk resten av pinnen rett tilbake.(= 28 m igjen)*

Nå er en av de 8 "flippene" ferdig,
Gjenta *-* 7 ganger til.
Sy sammen og fest tråder- og oala- ny pulsvarmer
ferdig:))

Klem

6 kommentarer:

  1. Disse pulsvarmerne var også fine! Så flink du er!
    -Margit-

    SvarSlett
  2. va fina, tackar för mönstret!!

    SvarSlett
  3. Så søte!
    Jeg holder også på med noen pulsvarmere :)
    God kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Søte pulsvarmere!
    Takk for oppskrift!
    Jeg har strikket to av dine tova vesker, og jeg har linket til deg.
    Jeg strikker i Cortina Soft, og de blir tykke!

    SvarSlett
  5. Så fine de ble! Og tusen takk for sjalet som kom i posten for en stund siden :) Det var kjempefint <3 Ha en fin uke, klem fra Martine

    SvarSlett