Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




30.12.2012

A thankful heart.






Året som snart er over har lært meg mye. Jeg har hatt flotte opplevelser sammen
med mine kjære og gode venner, men også vonde ting har rammet.
Allikevel er det de gode minnene som skal bli best husket på .
Så tror jeg det nye året blir spennende på mange måter.




Jeg hadde planer om en videreutdanning som dessverre viste seg å gå i en retning jeg ikke kunne følge. Litt skuffet, men tror at nye og bedre muligheter ligger foran...



Det er best å se fremover, alt ordner seg - kanskje ikke "imorgen" men - en må bare være tålmodig, selv om det kan ta tid.....





Så vil jeg bare takke alle dere som følger og leser bloggen min at det nye året må bli
BEST EVER for hver og en av dere.



Hjerteklem fra Anne Lise


1 kommentar:

  1. Godt nyttår til deg også!
    Spennende med alt som ligger foran oss...

    Nyttårsklem Helle

    SvarSlett