Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




13.03.2013

*Bursdagsbarn*

Jeg er forlengst forbi *barn*:-))
-men bursdag, det hadde jeg i går.
Her er litt av hva jeg fikk:


Endelig ny kjøkken maskin :-)
For snart 2 år siden gikk den gamle Bosch`en
i stykker , og siden da har jeg bare hatt en liten
håndmikser.
Ikke det at jeg baker så mye,men nå blir det kanskje litt mer;)


Til Maileg-bruden fikk jeg brudgom og en liten baby:)
Fra mine beste gutter <3


 + en søt storesøster :)- fra ei venninne, som også
kom med hjemmebakt kake til meg,-
- men den ble spist før jeg rakk å ta bilde av den !



Nydelige hjertesokker, fra svigerinne
-spesialdesignet bare til meg-<3

Ønsker deg en fin dag.
Klem







6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen i går! Flotte gaver du fikk! Tydeligvis vet de hva du trenger og hva du ønsker deg.Kaninene var jo midt i blinken! Nå har du en hel familie! Kjempefine hjertesokker! Noen er veldig flink til å strikke, så også din venninne her! -Margit-

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med overstått dag!

    Så flotte gaver du fikk! Nydelige sokker.
    Varmen lar vist vente på seg, så varme sokker trengs.
    Klem,

    SvarSlett
  3. Å, gratulerer så kjempemasse med dagen din i går <3 Hurra for deg!!! Og så herlige gaver du har fått - alt sammen. Min favoritt er KitchAidn`n....en sånn en ønsker jeg meg til min 40års dag!! <3
    Men ingenting varmer som hjemmestrikkede gaver også da....varmer - i dobbelt forstand....
    jeg håper du har det bra, fine du - tenker på deg og sender en varm og god, forsinket bursdagsklem!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer aller hjertligst med dagen, kjære deg! Ser på gavene og skjønner du er like spesiell som jeg oppfatter deg gjennom bloggen din, når dine nærmeste gir deg sånne personlige og flotte gaver. Kitchen Aid står også på min ønskeliste, men jeg må vel nesten vente til Kenwooden "tar kvelden"...

    Ønsker deg fine dager.
    Varm hjerteklem fra Helle

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen du hadde:) Og heldig med så flotte gaver:)De sokkene var bare såå lekre! Jeg er litt hekte på tildafigurer for tiden , så syns disse harepusene du har fått var såå søte.. Og bake er jo nødvendig innimellom og da er det godt med bra utstyr til det:) Flotte gaver!

    SvarSlett
  6. Så fine gaver!! Jeg har sammen kjøkkenmaskin, er veldig fornøyd med den!!
    Ha en fin dag!!
    Siri

    SvarSlett