Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




13.04.2015

Heklet teppe


Da har jeg begynt på et prosjekt som som kommer 
til å ta lang tid ))
Heklet teppe med sikksakk mønster.


Bredden på teppet er ca 130 cm, og jeg skal gjenta grå/ hvit/ sort 7-8 ganger
Lengden blir da ca 180 cm.
Har lagt opp 168 lm.


Dette er diagrammet jeg bruker, veldig enkelt å følge . Staver , luftmasker og
sammenhekla staver, brukes. 


Jeg har valgt Gullgarn fra Sparkkøp - og heklekrok nr 6


Holder også på med er babyteppe i bomull med samme oppskrift ,
men lagt opp 112m. Garn Tuva fra Europris , heklekrok nr 3,5.


Håper du får en fin uke )
Klem
Anne Lise & Ronja ;)








2 kommentarer: