Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




23.09.2015

Nancy kofte - igjen )

Jeg har strikket meg enda en Nancy kofte.


Dette er nr 3 i rekken.


Garnet er mykt og godt, og nydelig å strikke med..)


Jeg har fulgt orginaloppskriften, og dette er str M.


Ble fornøyd med fargene jeg valgte,  -og det er så utrolig mange fine fargekombinasjoner
å se hvis du går inn på Facebook gruppen : Vi som strikker Nancykofte ! Anbefales :-)


Her er mine tre )))) - egentlig har jeg lyst på en med rosa stjerne også ......(!)

Klem Anne Lise

Fargenr på blå/grå alpakka (til dere som har lurt på det:-)
offwhite:0100
grå:0517
lyseblå:6205
mørkblå:4305










8 kommentarer:

  1. Men ojdå så fin den blev.. du är så duktig på att sticka ..då detta va den tredje..o många andra också.Jag blir less på stora jobb och så blir de liggandes..men det är ju fel då man borde göra det klart..garn är ju dyrt. Ha en bra dag! häls från Nattugglans garnpåsar.

    SvarSlett
  2. Kjempefine kofter. her har du tre stasplagg spør du meg.
    klem

    SvarSlett
  3. Det var en fin samling med Nancyer :)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg lurer på hva slags fargekoder det er på alpakka - kofte nr 3?

    SvarSlett
  5. Hei! Flotte kofter du har strikket:-) Jeg lurer på hvilke farger du har brukt på den blå/grå alpakka- kofta?

    SvarSlett
  6. Hei! Har du fargekodene til den kofta som har røde stjerner? Den er så nydelig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Har dessverre ikke fargekoder til den, men fargen er en slags orange )

      Slett