Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




17.03.2011

Bamser :)

Disse to skjønne bamsene, har vi (meg og min bedre halvdel) hatt siden vi var små. Stolen de sitter i er også
fra den gang....
Husker godt den dagen jeg fikk min. Jeg skulle bli storesøster, og da måtte jeg gi smokken min til mamma, så hun kunne "koke" den til den nye babyen,-og da var byttegaven min denne lyse fine bamsen.
-men jeg var ikke helt overbevist om at jeg likte å gi fra meg smokken....,,den var veeeldig god.....

























Nå sitter bamsene våre på hemsen på hytta vår, og vi kan sitte nede ved kjøkkenbordet å nyte synet av dem.
Det hvite heklede sengeteppe, fikk min kjære av sin bestemor, da han var 1 år.
Syns det passer så fint i barnesenga som våre gutter har hatt, og ekstra stas med våre "kosebamser" oppi.

Ha ei flott helg alle sammen :))

Klem Anne Lise.

2 kommentarer:

  1. Hei Anne Lise, takk for koselige timer hjemme hos deg på onsdag! Ble fint med grått bak hjertene synes jeg.
    Koselig at du vil være med på Give away hos meg!

    Vi snakkes.

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hjelpa du gav meg ,var kjempekoselig med besøk!!
    Syns også fargen ble bra,----er SÅ glad du likte
    sjalet :)

    klemz!!

    SvarSlett