Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




29.05.2011

"Filmhelt" på nært hold :)

I dag var Il tempo gigante i Sørlandsparken.

I anledning lansering av "Bil i Sør" et samarbeid mellom flere bilforretninger, var dette vindunder
av en maskin på "besøk" 
Det ble servert kake, boller og kaffe .

Et syn for alle som var tilstedet!

Mange flotte detaljer !

Både små og store koste seg,


Litt høy lyd ble det for de "minste" ørene, da bilen ble startet opp, men for "store"gutter var lyden som musikk i øret!!!!!
En opplevelse i seg selv å se bilen i virkeligheten, å ikke bare på film, selv om det også er morsomt!

Sønsagshilsen fra Anne Lise :)



( jeg vet ikke hva som er galt, men jeg får ikke lenger lagt inn komentarer på andres innlegg :( )
(får hver gang beskjed om å logge på google-konto, selv om jeg er pålogget, og så står det anonym,istedet for mitt navn, skjønner ingenting, noen som vet???Blir glad hvis noen har et råd:-)
Er kjempeglad for alle komentarer jeg får, håper snart alt er normalt  igjen med min blogg også!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar