Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




17.07.2011

Jippi - jeg vant, rosa ting....

Mens jeg var på ferie, kom det pakke i posten til meg.
Jeg var sååå heldig å vinne give away hos:metteslillehjem.
Anbefaler virkelig å ta en titt,- utrolig koselig blogg.
Tusen, tusen takk, snille Mette,for det nydelige hjertet og de
søte gryteklutene .
Du aner ikke å glad jeg er!!!!!!

Ida Susanne med bloggen
 har en Rosa utfordring.
 så vis noe rosa du har og bli med på dette du også...

Ser jeg har fått mange nye følgere, så hjertelig velkommen til min lille
bloggverden, alle sammen,
håper dere finner noe som gleder hjertene deres,
både nye og gamle følgere.

Dette er mitt "lille fristed" i en hverdag med mange utfordringer...
Jeg blir sååå glad for alle fine komentarer dere legger igjen

STOR TAKK ALLE SAMMEN

Jeg har en give away på gang. med trekning 15. august.
så bli gjerne med, hvis du vil.
Trykk HER for å delta.

Klem



5 kommentarer:

  1. Nydelig! Gratulerer som heldig vinner! :)

    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  2. Hei på deg :)
    Så bra at du ble fornøyd med gaven, jeg har sånn rosa dilla nå på sommeren å satset på at flere hadde det også :))
    For en skjønn liten kattepus dere skal få dere, koselig med kjæledyr :)

    Ønsker deg en fin ny uke
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  3. Tillykke med din gevinst:)
    Ha´en god mandag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  4. Så flotte gevinster! Gratulere :). Må si du var heldig. Jeg vinner aldri, noen gang :)

    Så nydelig kattepus dere skal få! Barna her i huset ønsker seg veldig katt, men vi er dessverre allergiske, vi store. Har likevel noen katter som venner. Tre stykker som kommer å holder meg med selskap når jeg pusler ute. De er søte :)

    Takk for koselig kommentar hos meg. Ønsker deg en riktig fin uke videre. Klem.

    SvarSlett
  5. Jeg er ny følger, gleder meg til å "henge " på videre!!! Flott blogg :) Eileen

    SvarSlett