Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




23.01.2012

Vinnerne er.....

Først vil jeg takke ALLE som ville være med på feiringa av
1-års-dagen til bloggen min.
I alt 51 kjempe koselige komentarer og 101 lodd :=)

Trekningen er foretatt med hjelp av Random ,

og gavekort på 200 kr ble:
Jofrid med bloggen : jofridsquilt.

gavekort på 100 kr ble :
Christines bloggerier med bloggen :c-tine-s.blogspot. 

 Hemmelig gave (som ikke lenger er hemmelig...)


Sissel Astrid med bloggen:    pustepauser.
- du får en hjemmestrikket klut og to lavendel-såper, også hjemmelaget-)

Gratulerer til dere :)

Send mail med adresser til meg, så kommer gevinstene i posten !

Dere andre bør ta en titt innom disse tre flotte bloggene-)
masse inspirasjon å hente-)

Give-away er gøy, så snart er en ny på gang.....

Ønsker ei ny god uke :=)

Klem



5 kommentarer:

  1. Ååååå - joho :) heldige meg! nesten kjekkare å vinne noke du har laga enn gavekort ;) Tusen takk! Skal sende ein mail med ein gang :)

    Klem frå Sissel Astrid

    SvarSlett
  2. Og grattis med 1 års dag på bloggen i DAG :))))

    SvarSlett
  3. Så gøy å vinne :D Tuuusen takk!!
    Har sendt adressen min på mail, og gleder meg til å ta meg en tur i blomsterbutikken;)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til de heldige :))

    SvarSlett
  5. Gratulerer til de heldige vinnerne og til deg, som har bloggbursdag:o)

    Heleneklem

    SvarSlett