Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




29.08.2012

Vil du være med?


Jeg har så vidt startet opp min fb side http://www.facebook.com/Inspirasjonsloftet

Dette er en side som du også kan være med på.
Har du noen gode ord el noe du kunne tenke deg
å dele med andre, er du velkommen til det.

Jeg er opptatt av å finne gode, trøstende, oppmuntrende ord,
som kan bidra til å gjøre hverdagen litt lysere-
eller sagt på en annen måte:

fokusere på det positive

 på tross av at de fleste av oss
lever i en hektisk hverdag med utfordringer av ulike slag.

Fra hjerte til hjerte
er mitt motto

Å skape ting med egne hender, er også noe som er veldig viktig for meg.

Et "home-made" produkt gir god selvfølelse.
(Tro meg, jeg har i mange år slitt med dårlig selvbilde)
Det styrker både mentalt og fysisk å være kreativ:)

Hvis du vil *like*
kan du bli med i trekning av to sjal, heklet med
englemasker og hjerteknuter

Si gjerne hvilken farge du ønsker, så prøver jeg å ordne det !

-så det du trenger å gjøre, er å skrive en kommentar under
dette innlegget, og like Inspirasjonsloftet på fb.
+ en mail/adr så jeg kan nå deg dersom du vinner))

Vinnerne blir trukket 30. september.

Håper du vil være med.!
Inviter gjerne venner !
Klem

5 kommentarer:

  1. For et herlig tiltak!!
    Jeg liker veldig gjerne Inspirasjonsloftet - man trenger noen god-ord, hvertfall nå når man går høsten i møte!

    Aldeles nydelig sjal da=) Kunne tenkt meg det i lilla jeg=)

    Ha en flott onsdag videre!
    God klem fra Christine
    christineseljelid(a)gmail.com

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg likte inspirasjonsloftet på facebook for noen dager siden, men håper jeg kan være med på konkurransen uansett ;) Veldig koselig side du har på facebook, og fin blogg også :)

    SvarSlett
  3. I really like, I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    SvarSlett