Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




06.03.2013

Jenteparty

Månedens utfordring hos NIB er



Jeg inviterer til te,kaker,kuler, kroker, pinner og garn :)


Jeg bare elsker å jobbe med hendene å skape noe.


Heldigvis er mine bestevenner også sånn som meg *smil*
Vi er aldri langt fra pinner og garn :-))


Å hva er vel hyggeligere enn å samles til kos med håndarbeidshygge??

Candle-string-lyslenken/ "Ferm Living" look-alike, har jeg laget sjøl med 
trekuler i div størrelser, skinnsnor og metall-lysholdere-
alt fra Panduro.




Den lille Maileg-kaninen min har fått seg nytt heklet sengeteppe :))


ser du flere bidrag)

Klem 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar