Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




10.09.2013

Hjelp til Gambia

For en god stund siden, ga jeg flere tepper , bodyer og luer til et hjelpearbeid i Gambia.
En bekjent har kontakter som tar varene med - så de kommer dit de trengs.


Jeg kjenner varmen i hjertet når jeg ser dette lille barnet
som har et av " mine" tepper rundt seg <3.
Et synlig bevis på at hjelpen når fram.


Det nytter å hjelpe. Vi kan ikke hjelpe alle, men alle 
kan hjelpe noen.
Det trengs mer, så bli med å strikke/ hekle til disse små.

Kontakt meg på mail, hvis du ønsker flere opplysninger.

Fin dag til deg !!

Klem Anne Lise



1 kommentar:

  1. Så flott :)
    Jeg er nok hverken hekler eller strikker, men jeg finner andre måter å hjelpe på

    fin kveld til deg!
    - Ingrid

    SvarSlett