Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




20.01.2014

Votter og vinter...)



Denne helgen har vi fått skikkelig vinter på sørlandet.
Jeg satt inne med strikketøyet-


og det ble votter til VM genseren i fjor ;)


-og mannen brukte mye av dagen på
snømåking/fres.


Så laget jeg ny heading til Inspirasjonsloftet
-mitt lill sted for små gode visdomsord, sitater,
og ellers det som gleder hjertet mitt.
Velkommen til å dele- hvis du ønsker <3

Ønsker en god uke til deg :-)

Klem
AnneLise

5 kommentarer:

  1. De vottene var fine,klem fra Beth

    SvarSlett
  2. Å det var fine votter! Fint med snø:)

    SvarSlett
  3. Der har du virkelig vært flink! Vottene ser så gode ut, og med så fint mønster blir de jo en fryd å bruke. tenker du får mange muntlige kommentarer når du har de på.
    Flink mann også som freser snøen bort! Og i slike tider er freseren gull verd!
    Det vet jeg. Lærte å bruke vår da min mann ble hjertesyk for flere år siden!
    Nydelig heading til inspirasjonsloftet! Tror jeg må inn der en tur nå.
    Klem til deg! -Margit-

    SvarSlett
  4. Flotte votter du har strikket:-) Ser ut som om det er nok snø hos deg også:-) Ha en fin dag! Hilsen fra Marianne

    SvarSlett