Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




24.04.2011

"Gi det videre...."

Se hva jeg fikk i posten !!!!!!!!!!!!

For en stund siden ble jeg trukket ut til å bli med på
"gi det videre" , å se hva jeg har fått!

TUSEN TAKK; INGUNN:-)
Hun har bloggen Hverdagsperler :
http://perlehumor.blogspot.com/


Aldeles nyyydelig,og så fint innpakket
med blonder og pynt...(heldige meg:)))


Det søteste kjøkkenhåndkle med hjerter, lysestaker med duftlys, servietter, lysdekor,og en kjempeherlig
blonde.

Er helt overveldet, jeg,....




Så nå er det min tur til å "gi det videre.."

Men siden det nå er påskeferie, og mange er bortreist, vil jeg trekke ut 3 stykker som har kommentert
under dette  innlegget,og har lyst til å være med på å gi det videre til 3 stk hver,-onsdag i uka som kommer,-
og de tre som blir med, får en overraskelse fra meg i posten.:)

Har du lyst til å bli med???

Nyt resten av påska, det skal jeg.:-)
Klem Anne Lise:)

3 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg følge bloggen din og vil gjerne være med! Har ingen blogg selv, men har mail adr.

    Hilsen Helle

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så kjekt at du likte gaven :)
    KLem :)

    SvarSlett