Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




19.04.2011

Påskeklar :)

Uansett påskevær, skal jeg kose meg stort:-)
bare se her;
Jeg har hamstret garn til litt av hvert, noe til toving kanskje,

-og noe til hekling. Mange gøye småting som kan hekles, måtte prøve meg på en muffins, som jeg fant oppskrift til hos:   lillehottentott.

Har mange prosjekt på gang
samtidig, men alt er så kjekt å
holde på med..-
så det blir litt av hvert i ei
herlig blanding.:)



Var det ikke noen gode
påskeharer??
De fant jeg på Lønstrup,
da vi var i Danmark, å jeg syns de er skjønne :D


















(ops, ikke fjernkontrollen da:(!)





har til og med fått sydd meg ei toppers veske til garn og pinner ,+ + :)
sydd av stoffrester fra andre prosjekt (bukser,vest,tunika)
alt fra Stoff og Stil.
















Så litt koselig lesestoff, kan være armer og hender trenger litt pause av og til...:)



da vil jeg bare ønske alle dere ei fantastisk påske, nyt den,-det skal iallefall jeg - uansett vær !!!
Ønsket er jo selvfølgelig sol, men været kan vi ikke påvirke, så vi tar det som kommer med et SMIIIL:-)

GOD PÅSKE !


Påskeklem fra meg :))


Anne Lise.






































































































































































































2 kommentarer:

  1. Ønsker deg en god påske Anne Lise, ser ut til å kunne bli produktiv også!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  2. Hei.
    Det ser ut til at du har sikret deg litt puslerier , ja.
    Så mye fint du har laget !
    Du er jo superkreativ , jo :)
    Påskeharene var bare skjønne ♥
    Håper du har en fantastisk påske.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett