Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




09.04.2011

Gammeldags lørdag hos Lenemoras verden

Denne vakre sølv-skjeen, var en gave fra min bestemor til min barnevelsignelse.
Desverre døde hun da jeg bare var 1 mnd.gammel, men hun hadde fortalt mamma at skjeen var til meg.
Den har vært i bruk i hele barndommen og oppveksten min,
og brukes ved hver anledning som byr seg - , nå i mitt hjem.
Jeg er veldig veldig glad i den, :))

































Disse to te-skjeer er arvegods fra mormor til min kjære.
syns de er kjempefine,:)











Dette er dåpsgave som min mann fikk.
De ble også flittig brukt i hans barndom.





























Dette var mitt bidrag til Gammeldags lørdag hos lenemoras
Ha ei fin helg alle sammen!!

Klem Anne Lise:)

4 kommentarer:

  1. Det var utrolig fine skjeer. Likte veldig godt detaljene på den øverste syltetøyskjeen (?).

    SvarSlett
  2. Nydelige og rørende ♥ bidrag til "gammeldags lørdag " , som jeg glemte...
    Har svart på mail ;)

    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Så artig å se det fine sølvbestikket du har fått og arvet og høre om gode minner!
    Takk for at du er med på "Gammeldags lørdag"

    Ha en fin helg videre!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  4. Sånne ting er gull verd og ikke minst alle minnene rundt disse vakre skattene...

    SvarSlett