Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




15.04.2011

Små gaver :)


En tur innom hobby butikken ,bare for å se,-
men det er jo nesten umulig å komme seg ut igjen uten å ha fått med seg noe...........så,

mens jeg gikk rundt å sugde til meg inntrykk, farger,  og you name it,
stoppet jeg opp foran hylla med
såpe-ting-og-tang.

Oiii, dette var til nå et uprøvd kapittel,
så da var jo saken klar:

Såpekoking !!!!!

En "ferdigpakke" med alt innhold ble kjøpt med hjem.



Det var fort å lage, å det duftet lavendel, å gjett om jeg koste meg? . Dessuten er det alltid greit med noen små ting på lager som  kan brukes til gaver også da:-)




Sånt er for meg Hjerteglede :)















Kos  dere videre....

Klem Anne Lise.:-))

1 kommentar:

  1. Så rart !
    Jeg har også vært i hobbybutikken i dag og sto faktisk og holdt i en sånn pakke ! Men jeg har kjøpt så mye hobbyting oppigjennom at jeg klarte å beherske meg. Det blir ofte liggende. Lekre smågaver du hadde laget ♥ syntes nesten jeg kjenner duften..
    Hjertegleder = hverdagsperler ;)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett