Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




18.03.2012

I går prøvde jeg meg på noe jeg aldri før har gjordt,-
lage et bilde av et vintagemotiv som ble strøket over på stoff.
Festet til en papp-plate og pyntet med blonder rundt.
Så fikk jeg hengt opp den fine hylla fra
som lenge har ventet på å få en plass på veggen:)
Hengte på noen trehjerter som jeg dekorerte med decupage og stempel,

                                         
       -pynta lys, og ei fin porselensugle jeg fikk da jeg var 10 år:)                                                                                 ....

Å det ble så fint så:))

God søndag.
Klem



4 kommentarer:

  1. Så flink du er! Det ble kjempe fint.

    Ønsker deg en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint:O) Ha en fin søndag, klem

    SvarSlett
  3. Det ble kjempefint! Bilde ble rå lekkert :)

    SvarSlett
  4. Ja, det ble det virkelig - kjempefint! Er så imponert over hvor kreativ du er, jeg :) Herlig! Og masse inspirasjon å hente hos deg! ;) Også må jeg bare si til deg at du er sånn et skjønt og varmt menneske som jeg er så uendelig gla for å ha "møtt" her i bloggverden...takk for alt du gir..du rører meg til tårer gang på gang. Klem

    SvarSlett