Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




17.03.2012

Bursdagsgaver:)


                                         ♥

Dette er litt av det heldige meg fikk til bursdagen min.:)
Flotte rosa ranunkler, søt mugge fra Tine K,
Deilig STORT stjerne skjerf (Becksøndergaard),
og neglelakk fra Volvo.
Ingen tvil om hvilket bilmerke jeg kjører??*smiler*

                                        ♥



Lørdagsklem


5 kommentarer:

  1. Hei Anne Lise!
    Gratulerer så masse med dagen - så masse fint du har fått!! Jeg er også veldig glad i rosa ranunkler.
    Klem fra nabo-Merethe

    SvarSlett
  2. Så mange flotte gaver!
    Gratulerer med dagen.
    Klem

    SvarSlett
  3. Neglelakk fra Volvo faktisk :) Morsomt :)

    God helg!

    SvarSlett
  4. Så mye flott og fint!

    Ønsker deg en fin kveld, og grattis med dagen!

    SvarSlett
  5. Heldige du :)
    Kjekt med bursdag!
    Gratulere med dagen :)))

    Ha ei super helg vidare

    Klem

    SvarSlett