Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




29.03.2012

Tova påskehøns :)

Dette innlegget er hentet frem fra blogg-arkivet , men syns det passer å ta frem nå:)

Om ikke så altfor leng er det påske, og da skal mine hjemmelagde "
hylle-høns" frem igjen.
Oppskriften fikk jeg av ei veninne, og er fra Sandnes garn (hefte nr 11/ toving)

Det er lette å lage, og så er de veeeeldig koselige i vinduskarmen eller bokhylla. Strikka i fritidsgarn på pinne nr. 7, så det tar ikke lange tida heller.
Jeg har tenkt å strikke fler å gi til noen som jeg er veldig glad i. :))


Klem
Anne Lise:)

3 kommentarer:

  1. Så søte kyllinger - ja tiden frem til påske går sikkert fort nå.

    Sov godt.

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Kjempesøte påskehøner ;)))) Det gjorde godt å se på i snøkavet:))
    Stoooor klem fra "syste" Ses i morra!!!:)

    SvarSlett
  3. Dei va kjempesøte ,kanskje eg au kan få t å lage sånne visst du vise meg ei gong <3 klem

    SvarSlett