Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




06.03.2012

Stjerne-dryss / Give away

Her er en ny give-away hos meg.
Denne gang et ordentlig 
...stjernedryss...

Bloggen min gjør meg glad, det er så hyggelig med all inspirasjon fra dere der ute 
i blogglandia. Jeg får mange koselige komentarer, ser ideer og flotte ting på
andre blogger, og syns give-away er gøy:)
Det har blitt over 140 flotte følgere, og over 20000 besøk hos meg,
noe som gjør meg ganske ydmyk, tusen takk til dere alle sammen !

For tiden er jeg ganske opptatt av 
-drømmer-
-å da syns jeg det passer bra å gi bort ting med 
vakre stjerner på, 
Stjerner hører jo også drømmene til.:)

Her er det du kan vinne hos meg:

Grått flece teppe med store hvite stjerner + en tre-stjerne med tekst.

Kjøkken håndkle + 2 grytekluter
i en skjønn blå farge med hvite stjerner.

En pakke hvite servietter med blå stjerner på,
og en tre stjerne med tekst.

Kunne du tenke deg noe av dette?
Hvis du vil gjør du følgende:

1 lodd for komentar

1 lodd for link med bilde på din blogg
(bruk øverste bilde)
 1 lodd for følger  (eller hvis du er følger)
-husk å skriv antall lodd-
Alle som vil kan delta ,hvis du ikke har blogg, skriv din e-post adr.

Trekning blir 25. april.
Lykke til du som vil være med:)
Klem
Anne Lise.






76 kommentarer:

  1. Hei!!
    Alltid spennende med giveaway :-) Hiver meg med på to lykkelodd:-)
    Hilsen Line

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg vil gjerne være med :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  3. Herlige stjerner!!
    Blir med,tar to lodd for kommentar\følger!!
    Fin kveld til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjerne være med!
    Stjerner = ♥
    2 lodd :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jag är gärna med, jag tar EN lott.
      Här är min blogglänk
      http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/march/25-april-giveaway.html

      Slett
  5. Blir gjerne med ;-) Får stjerne i øynene av gi borten din! 2 lodd, slenger inn en kommentar og følger deg allerede. Klem

    SvarSlett
  6. Håper å få være med, med 1 lodd!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    Takk for den koselige giveaway du holder!

    SvarSlett
  7. Flotte stjernegaver, jeg vil gjerne være med! Tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  8. Ah, så mye flott :-) jeg er med! 3 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  9. Et skikkelig stjernedryss! :-)
    Trekker 3 lodder!
    ha en fin uke!

    SvarSlett
  10. Eg blir gjerne med med tre lodd. Ha ei fin veke. Klem Jofrid

    SvarSlett
  11. 2 lodd på meg :)
    (Bli gjerne med på min gi bort)

    ENJOY THE LITTLE THINGS IN LIFE BECAUSE ONE DAY YOU WILL LOOK BACK AND REALIZE THEY WERE THE BIG THINGS!

    SvarSlett
  12. Veldig koselig av deg, og flotte gaver!
    2 lodd på meg!

    Hilsen Helle
    helle.pettersen@ebnett.no

    SvarSlett
  13. Gratulerer med så mange følgere og besøkere! :)
    Alltid morro med give away. Jeg vil gjerne være med og prøve lykken i din give away! Fin-fine premier!Jeg deltar med 3 lodd.
    Ha en fortsatt fin uke! :)

    SvarSlett
  14. Jeg prøver lykken med 3 lodd!

    SvarSlett
  15. Så gøy!!
    jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Klem

    SvarSlett
  16. Så fin blogg og for en flott give away! Jeg trekker 3 lodd og krysser fingrene :-))

    SvarSlett
  17. Herlig give away. Virkelig i tiden. Ha en strålende dag.

    SvarSlett
  18. Hei :)
    Eg blir gjerne med på denne og trekker 2 lodd

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  19. Å ja! Så koselig give away! Jeg er selvsagt med,og jeg bare elsker stjerner!! :) Håper, håper...
    Også tar jeg 2 lodd, da- ett for kommentar og ett for å være følger. Må innrømme jeg trodde jeg var følger for lengst, men neida...surrhode meg, så nå blir jeg hvertfall det ;) Klem til skjønne deg

    SvarSlett
  20. Tar gjerne to lodd jeg :)

    SvarSlett
  21. Så flotte ting!
    2 lodd, kommentar og følgar :-)

    SvarSlett
  22. Kjempefine premie,
    og jeg er gjerne med på 2 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  23. Hej!
    Härlig GIVEAWAY!
    Jag är gärna med och tar 1 lott, tack :)

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  24. Åh! Jeg ELSKER stjerner om dagen! Jeg er med med to lodd :-)
    Hilsen Kaja

    SvarSlett
  25. Jeg har tatt to lodd i håp om å vinne denne flotte premien! :)

    Ha en fortrefelig helg :)

    *Tone*

    SvarSlett
  26. Herlige premier! Love them :) Det betyr at jeg linker og følger :)
    Klem

    SvarSlett
  27. Flotte premier!

    Jeg er med og trekker full pott:)

    Tvi tvi!

    SvarSlett
  28. Elsker alt med stjerner på. Jeg vil gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd, 1 for kommentar og 1 for følger av bloggen. Krysser så fingrene og håper på vinnerlykke.

    Ha en fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  29. Flotte premier, stjerner er så fint!
    Jeg blir gjerne med og trekker 3 lodd :)
    God søndag!
    Klem

    SvarSlett
  30. Jeg prøver lykken med 1 lodd! :) Herlige stjerne-premier! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  31. Jeg er gjerne med her. To lodd siden jeg er følger. :)

    SvarSlett
  32. Alltid like gøy med give aways! Jeg prøver lykken med 2 lodd. Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  33. 1lykkelodd på meg;) ha en fin dag! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  34. Så koslig blogg og fin give away! :)
    Tar gjerne 3 lodd hos deg!

    Ha en flott uke :)

    SvarSlett
  35. Prøver lykken med 1 lodd
    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  36. Elsker Give away, har tatt 3 lodd :)

    SvarSlett
  37. Hei du! For en utrolig flott giveaway! Og jeg som bare ELSKER stjerner! :D
    Jeg er også veldig opptatt av drømmer for tiden, og at de skal realiseres :) Jeg tar alle 3 loddene, og krysser fingrene! Ha en fin fin dag !! :D

    SvarSlett
  38. Kjempefine ting:)
    Jeg prøver lykken med 1 lodd:)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  39. Alle trenger litt stjernedryss i livet sitt. Jeg deltar gjerne med to lodd. Og sender avgårde ønsker om en fin og rolig helg. :) Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  40. Så flotte premier med så nydelige farger ♥♥♥

    Jeg prøver lykken med 3 lodd. Følger deg fra før, og har lenket herhttp://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/03/giveaway-hos-lises-hjertegleder.html

    Krysser fingrene og ønsker deg god helg.

    Bli gjerne med på min giveaway også om du vil!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  41. Jag är med, en lott! :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Hei! Takk for besøk hos meg! :) Prøver lykken på din give away jeg da, 1 lodd :) -monakristin

    SvarSlett
  43. Heihei! :)
    For en fantastisk giveaway! :)
    Her vil jeg gjerne være med på 1 lodd:)

    klem fra siv anita pettersen
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  44. Jeg vil gjerne være med, ett lodd!!!
    hanne.kjersti.lokken@dt.no

    SvarSlett
  45. Jeg er med, tar to lodd:D

    SvarSlett
  46. Prøver lykken med 1 lodd:)

    SvarSlett
  47. Flott blogg du har:) Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd. Ta gjerne turen inn til meg og bli med på min give away.
    Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  48. Er også veldig glad i stjerner :D
    1 lodd til meg takk ^^

    SvarSlett
  49. Prøver meg med ett vinnerlodd !!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  50. Jeg tar gjerne to lodd og du er velkommen til å delta i min giveaway også! ;)

    Klem

    SvarSlett
  51. Har lagt ut link, følger deg og kommenterer her :-) Ønsker meg da 3 lodd.

    SvarSlett
  52. Hei!!

    Elsker ting med stjerner og vil gjerne være med og trekker 1 lodd..

    KLem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  53. Stjerner er fint =)
    Jeg blir med og tar 3 lodd!
    ♥Anne Marie

    SvarSlett
  54. ååh, for en lekkert give away.. denne sjansen kan ikke gå fra meg, nydelig!
    3 fine lykke lodd på meg :D
    hilsen ida madelen.

    SvarSlett
  55. Nyydelige!! 2 lodd på meg takk :)

    SvarSlett
  56. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  57. 2 lodd hitover :) Elsker jo alt med stjerner så dette var jo midt i blinken. Hvis jeg ikke vinner må d si hvor du har kjøpt de tre stjernene med tekst..De må jeg ha uansett :)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  58. tar 2 lodd :-D

    mamlene.blogspot.com

    SvarSlett
  59. Glad jeg fant bloggen din. Jeg er din nye følger, jeg er også adoptivmamma:) jeg tar 2 lodd på de hærlige stjernepremiene :)

    SvarSlett
  60. Jeg deltar veldig gjerne, og jeg tar 2 lodd :) Kommentar og link i sidemenyen på bloggen min ;)
    Ha en flott tirsdagskveld videre!

    SvarSlett
  61. ★ ★ ★ Hvilken stjernelykke du deler ut :) Jeg joiner og drømmer om å vinne med ett av mine tre lodd :) Gleder meg til å følge bloggen din videre! God påske! Klem

    SvarSlett
  62. Stjerner får bare humøret til å stige til himmels!
    Jeg trekker 3 lykke(stjerne)lodd.

    Ønsker deg en koselig mandag!
    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  63. 2 lodd på meg, kommentar og følger :)

    SvarSlett
  64. Oi oi oi! Så nydelige premier:o) Gratulerer med flotte tall på bloggen din!!
    Jeg slenger meg selvfølgelig med på denne, og kvalifiserer til 3 lodd!!

    Heleneklem

    SvarSlett
  65. 2 lodd her:)elsker ting me stjerner:)
    gratulerer med flotte tall, lagt meg til som følger å gleder meg til å følge deg:)
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Very nice gift, I hope for the best.
    3 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  67. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    2 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  68. 3 lodd til meg :) Så mye fint du har her inne!
    Ingrid

    SvarSlett
  69. Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! trekker ett lykkelodd og krysser fingrer! Jeg har akkurat lagt ut en ny giveaway for Sanselig Interiør. Vinn flott gavepakke med Lexington håndkle og Voluspa duftlys med mer. Verdi kr. 797,- Håper du har lyst til å være med. Ha en strålende dag! Bloggklem Franciska :-) (fmj@broadpark.no)

    SvarSlett
  70. Hei :) Jeg prøver lykken og tar 2 lodd :) (For kommentar og følger) Har ikke skjønt hvordan jeg linker til egen blogge enda.

    Fin give Away! Så glad jeg fant bloggen din :)
    Klem Laila

    ps. give away på min blogg Lykkedal også :)

    SvarSlett