Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




03.02.2012

Ny blogg....

Jeg har tatt mot til meg å lage meg enda en blogg.
Den vil være litt anderledes, kanskje litt mer personlig,

Innholdet kommer til å stort sett handle om livets små
og litt større spørsmål,



Om det å være mamma til en fungsjonshemmet gutt,

Hvordan livet mitt ble snudd opp ned pga en bilulykke,


Over en lengre periode har jeg tenkt mye på
mine drømmer og ønsker,

hva som er viktig for meg,

om jeg kan være "noe" for noen som trenger meg

Utforminga av bloggen er enda under arbeid, men den heter


Så hvis du ønsker ,er du hjertelig velkommen til

Jeg ønsker et åpent sinn, visdom i hjertet,  og styrkende kjærlighet
å dele.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar