Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




02.02.2012

På ønskelista....

Da jeg før jul holdt på med julebakst og skulle være snill å bake noe til
svigermor, som hadde bronkitt, sa den store Bosch kjøkkenmasinen min :KNEKK......

-ja- jeg ble stående som et spørsmålstegn...den rett og slett delte seg...
-men når jeg tenker meg om, så er den noen år gammel,
så sånn er det bare.-
Hadde en liten håndmixer, så det gikk greit å få fullført bakinga.

Men nå har jeg lyst på en
Kitchen Aid.
Mange flotte farger å velge i, men tror jeg går for den hvite.:)

Eller, rosa, eller sølv, eller rød???
  hvilken ville du valgt ???
Ikke lett ....
Klem

 

2 kommentarer:

  1. Jeg ville valgt den hvite! Det er jo fint med farger også, men i lengden vil jeg blitt mest fornøyd med hvitt! Takk for hilsen! -Margit-

    SvarSlett
  2. Hei!
    Den er sååå stilig, og både jeg og mannen min ønsker oss en!
    Vi har pizzasteiker og Mikke Mus vaffel/toastjern i rødt, og syns det hadde vært "knæsjt" med en rød en.
    Vi får ønske oss sammen...¨
    klem Helle

    SvarSlett