Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




08.03.2012

Små hekling :)

På den fine bloggen 
fant jeg beskrivelse på  heklet armbånd,
og måtte bare prøve å lage et sjøl.
Må bare montere på lås, så er det ferdig:)
Veldig fort å lage,og veldig søtt, vårens nye favoritt dette tror jeg:)

Så har jeg heklet noen små søte kurver som  blir påskepynt
har en utfordring om å strikke eller hekle
noe til påske.
kan du delta og se andre bidrag.



Fin pynt til innebruk, sammen med de små søte hjertene min mamma har laget,-
men de kan også sette farge på tilværelsen utendørs:))

Ha en fin kveld
og husk min 


Klem



3 kommentarer:

  1. Så gøy at du ble inspirert av innlegget mitt!!
    Armbåndet ser veldig fint ut.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så skjønne påskekurver! Velkommen med i utfordringen og lykke til :-))

    Hilsen Signe
    -Pinnekroken-

    SvarSlett