Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




17.01.2013

Blessed with a new day!

Jeg er i takknemlighetens hjørne! Dagene som kommer og går, opplevelser vi får, uforutsette ting
som skjer - alt lærer meg å virkelig sette pris på de jeg har rundt meg!
Tålmodigheten kan bli satt litt på prøve med to tenåringer i hus {smil}......
Men de er det beste som har hendt meg ;)

I en bok jeg har står det : "Barn er en gave" og jeg er såå enig! For meg(oss) ble det ingen selvfølge å bli foreldre- så den varme hjertegleden å få to skjønne mørkøyde skatter, er vanskelig å finne ord for <3

Ta vare på dine kjære og ha en "blessed day"
Klem Anne Lise



2 kommentarer:

  1. For et nydelig gla-innlegg!! :) og så godt å høre du er i takknemlighetens hjørne, der er det godt å være. Og barna - de er virkelig noe å takke for!! <3 Jeg kan forstå følelsen din - fordi jeg selv er mamma - også kan jeg forstå at det må være noe spesielt å få to fine barn, selv om man selv ikke kan føde dem. To velsignelser i livet - og mange, mange fler om man begynner å telle :)
    Håper du får mange oppmuntringer din vei denne uken :) Bless,bless. Klem herfra <3

    SvarSlett
  2. To nydelige, flotte gutter har du :) Skjønner godt at du føler deg takknemlig. Men så er de også utrolig heldige som har verdens beste mamma, som går igjennom ild og vann for dem :)
    Ønsker deg en helt fantastisk dag :)
    God klem fra meg <3 <3

    SvarSlett