Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




05.01.2013

Blomsterglede






En liten hilsen fra meg med bilde av mine favoritt blomster nå!
Tulipaner er bare skjønne. Fikk disse i går- og de står her så vakre og
pryder bordet i heimen.
Nå er det en tur ut, så blir det strikketøy etterhvert....{smilefjes}
Kos deg uansett hva du måtte bedrive tiden med - og husk;
I verden er du bare noen-
men for noen er du hele verden!!!
Klem Anne Lise.
Har bare lyst til å be deg lese denne hjertevarme historien fra virkeligheten ,
Min fantastiske søsters virkelige hverdag <3-med data-blogger-escaped-br="br" data-blogger-escaped-datter.="datter." data-blogger-escaped-me="me" data-blogger-escaped-sin="sin" data-blogger-escaped-syke="syke">http://maybritshobbyblogg.blogspot.com/2013/01/vondt-i-mammahjertet.html

3 kommentarer:

  1. Nydelige tulipaner! Jeg skulle kjøpe for å gi i gave, men Plantasjen var fri. Skulle få i morgen, men jeg trengte i dag! Fint "motto" du sier her!


    Historien du linker til har jeg lest og føler med
    dem! Sørgelig å bli syk på denne måten!

    Lykke til med både tur og strikketøy! -Margit-

    SvarSlett
  2. Å du fantastiske gode søstera mi <3<3<3 Min verden er i alle fall ikke hel uten deg i den :) Så nydelige tulipaner du har kjøpt, må nok også få tak i noen å pynte med :)
    Klem til deg fra meg <3

    SvarSlett