Lises hjertegleder

Hobby, interiør, foto, hytta, hjertegleder, blomster, gamle ting,
dyrene mine: Ronja -yorkshireterrier/chinese chrested power puff og Mille - nydelig skogskatt.




21.01.2013

VM genseren .......:=)


Jippi!!
Jeg er ferdig med VM-genseren....
(nesten,.)
Mangler kun glidelås,- å det gruer jeg litt for å sette igang med....

Kanskje jeg skal spør mamma om hjelp???


Syns den ble så fin at jeg har ikke lyst å "ødelegge" den
med å sy i glidelås stygt,.....
hmm, men får se- mamma bor et stykke unna,
må kanskje bare prøve........;))

Fin uke ønsker jeg dere som 
er innom bloggen!!!

Klem



2 kommentarer:

  1. SÅ kjempeflink du er!
    Hadde aldri vorte ferdig eg..

    Flott sitat også!
    Viktig og alvorleg!

    klem

    SvarSlett
  2. Så aldeles nydelig :-)
    Det er et skikkelig tålmodighetsarbeid.

    Ha en fin dag videre!
    Klem fra Merethe

    SvarSlett